Thursday, September 29, 2011

Party snacks - chips and dips




U različitim mitologijama, vrane i srodne ptice se ne retko smatraju negativnim predskazanjem, ali i mudrim pticama i vezom sa bogovima.







Sastojci:
tortilja čips (2 vrste: slani i ljuti)
Sirko
Sirko urnebes
ljuti Polimark kečap
pavlaka 20% mm
ljuta papričica sa mlinom
BBQ ketchup




Priprema:


U jednoj posudi sam pomešala pavlaku, pola  urnebes Sirka  i pola običnog Sirka.



U drugoj posudi sam pomešala Polimark ljuti kečap, pola urnebes Sirka, pola običnog Sirka i posula sa dosta mlevene ljute halapenjo papricice.


U treću posudu sam sipala samo kečap koji smo kupili u Lidlu u Grčkoj. To je slatkasti kečap sa ukusom roštiljskog dima koji se meni uopste ne sviđa :)


*skroz desno


Umaci nisu totalno domaći, ali su vrlo ukusni i mogu da zadovolje različite ukuse.

I za kraj, jedan koktel, ja častim :)

*vodka, đus, blue Curaçao 



Ingredients:
tortilla chips (2 tipes: salty and spicy)
Sirko cream cheese
Sirko urnebes cream cheese
hot Polimark ketchup
sour cream 20% fat

ground jalapeño
BBQ ketchup

Preparation:
First dip: mix sour cream and a half of both of the Sirko (plain and urnebes) cream cheeses.
Second dip: mix hot Polimark ketchup with a half of both of the Sirko cream cheeses (left from the first dip), then add as much jalapeño as you can manage.
Third dip: just pour some BBQ tasting ketchup.

Enjoy the party!














No comments:

Post a Comment